اولین پریود نوجوانان و آنچه مادران باید بدانند!

شنبه 1 اسفند 1394
12:20
salamat


اولین پریود ، اولین پریود دختر

چگونه سر صحبت را با دختر خود باز کرده و از دوران پریود صحبت کنید؟ و به دختر خود چگونه می توانید کمک کرده تا با اولین دوره عادت ماهیانه خود کنار آمده و اضطراب و تعجب آنها را رفع کنید؟


[ بازدید : 283 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

جلوگیری از ریزش مو

پنجشنبه 29 بهمن 1394
12:16
salamat


درمان ریزش مو ، ریزش مو

مو نقش مهمی در زیبایی دارد که با ریزش و کم پشتی آن افراد به فکر چاره می افتند که باتوجه به هزینه های بالا و نتایج ضعیف پیشگیری و جلوگیری بسیار بهتر است.


[ بازدید : 239 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

شرایط و ویژگی هایی یک دندانپزشک تایید شده

جمعه 25 دی 1394
1:48
salamat

23468
آیا در انتخاب مطب دندانپزشکی دچار تردید شده اید و می خواهید خدمات دندانپزشکی خوبی دریافت کنید و دنبال با کیفیت درمان های دندانپزشکی میگردید؟


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مهمترین علائم سرطان پوست

سه شنبه 22 دی 1394
5:53
salamat


عامل سرطان پوست ، عوامل سرطان پوست

عوامل تاثیرگذار در ایجاد بیماری سرطان پوست را بشناسید زیرا با تشخیص سریع قابل درمان است. همچنین متخصصین مهمترین عامل هشداردهنده سرطان پوست را شناسایی کرده و به مردم در نحوه برخورد با آن هشدار دادند.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

عدم تمرکز و درمان آن

سه شنبه 22 دی 1394
4:36
salamat


تمرکز،عدم تمرکز،عوامل موثر در عدم تمرکز،راه های درمان عدم تمرکز ، تمرکز،عدم تمرکز،عوامل موثر در عدم تمرکز،راه های درمان عدم تمرکز

عدم تمرکز و دلایل آن و برخی راه کارها . جهان امروز پر از از بین برنده های تمرکز می باشند. روانشناسان ترفندهایی برای مدیریت عدم تمرکزی که عامل آن رسانه های اجتماعی است،دارند.


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

رژیم مدیترانه‌ای، طعم سلامت دارد

سه شنبه 22 دی 1394
3:30
salamat

براساس نتایج یک مطالعه جدید در اسپانیا رژیم غذایی مدیترانه‌ای احتمال ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهد. در طول این مطالعه پنج ساله داوطلبان به طور تصادفی تحت رژیم‌های غذایی متفاوتی قرار گرفتند و معلوم شد خانم‌هایی که از رژیم غذایی مدیترانه‌ای (مصرف روزانه 4 تا 5 قاشق غذاخوری روغن زیتون طبیعی الزامی بود) استفاده می‌کنند 50 درصد کمتر از افرادی که رژیم غذایی کم‌چرب دارند به سرطان پستان مبتلا می‌شوند.


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ماسک کاهو مفید برای پوست

چهارشنبه 16 دی 1394
1:30
salamat


ماسک کاهو ، ماسک کاهو برای صورت

متخصصان می گویند کاهو سرشار از ویتامین های A B و Cو املاح آهن، کلسیم، منیزیم، منگنز، روی، سدیم و مس است. از عصاره کاهو برای محافظت و مرطوب کنندگی پوست در برابر حرارت خورشید و باد نیز استفاده می شود.


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مشکل عصبی و روحی به نام سرخوردگی

جمعه 11 دی 1394
19:04
salamat

75757

متاسفانه سرخوردگی روانی مهمترین مشکل روحی اکثر جوانان شده است می خواهیم مهمترین عوامل ایجاد کننده این نارحتی روحی و روانی را بشناسیم چگونه می توانیم مانع مشکلات عصبی از این قبیل شویم


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درمان طبیعی تب

جمعه 11 دی 1394
1:05
salamat

وجود و افزایش ویروس ها و باکتریها درکنار عفونت های داخلی دمای بالای بدنی و یا همان تب را ایجاد میکند که تاثیرات منفی مستقیمی بر روی قلب و کلیه دارد. در ادامه بهترین روش های درمان تب را می خوانید.


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لوزالمعده در خطر

دوشنبه 7 دی 1394
1:52
salamat

تقریبا همه با سرطان معده و روده آشنا هستند، اما کمتر درباره سرطان لوزالمعده یا همان پانکراس آگاهی دارند در حالی‌که مرگ و میر این سرطان بالاست. البته پس از آن که در سال 2004 میلادی بیماری استیو جابز سرطان لوزالمعده تشخیص داده شد، این بیماری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگی مفید برای سلامت و نشاط پایدار خانواده ها... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]