پیرزن هندی در سن 73 سالگی نوزادان دوقلو دختر زایید

يکشنبه 21 مهر 1398
23:39
salamat

تصویر 1

یک زن 73 ساله هندی اهل ایالت جنوبی اندراپرداش صاحب یک دوقلوی دختر شد .با اینکه مانگایاما ۲۵ سال پیش یائسه شده بود اما خود او و پزشکان هرگز از ادامه دادن درمان ها ناامید نشدند و این زن ۷۳ ساله سرانجام با استفاده از روش های پیشرفته باروری خارج از رحم، باردار شد. مادر سالخورده هندی سال ۱۹۴۶ به دنیا آمده و بر اساس آنچه در مدارک نظام سلامت هندوستان وجود دارد، می توان او را پیرترین زنی دانست که ب استفاده از روش IVF باردار شده و بچه به دنیا آورده است.

دکتر، «اما سانکار»، پزشک این پیرزنی که به تازگی زایمان کرده گفت: این زن با سزارین زایمان کرده و او و نوزادان در شرایط جسمانی خوبی هستند. «مانگایاما یاراماتی» گفت که او و همسرش که ۸۲ سال سن دارد همیشه در آرزوی داشتن فرزند بودند، اما تا به حال به آرزویشان نرسیده بودند. همسر او «ماسیتاراما راجارائو» پس از به دنیا آمدن نوزادان گفت: ما بسیار خوشحال هستیم. اما درست یک روز بعد رجارائو دچار سکته مغزی ناگهانی شد و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

از رجارائو پرسیده شد اگر به خاطر سن بالا اتفاقی برای او همسرش بیفتد چه کسی از کودکان شان مراقبت خواهد کرد. او در پاسخ گفت: هیچ چیز در دست ما نیست، هر اتفاقی که بخواهد بیفتد می افتد، همه چیز در دست خداست.

داشتن فرزند برای این زوج مهم بود و خانم یاراماتی گفته که در دهکده محل زندگی شان از او به عنوان خانم بی فرزند نام می بردند.

وی افزود: ما بار ها امتحان کردیم و پزشکان بی شماری را دیدیم. به همین خاطر این شادترین زمان زندگی من است.

تصویر 2


منبع: درمان سرا


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگی مفید برای سلامت و نشاط پایدار خانواده ها... است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]